Ik ben in het trotse bezit van 2 katten. Broer en zus. Op 17 april zijn ze 1 jaar oud.
Helaas gaat het met Kasper niet goed en de dierenarts is een beetje uitgedokterd. Genezen kan hij niet meer, overlijden hieraan gebeurt en ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat 1 jaar zou worden.
Goed, Kasper heeft minsten 2 kwaadaardige gezwellen in zijn darmen. Pijn heeft hij gelukkig niet meer, wel een enorme buik terwijl hij verder erg mager is. Eten doet hij gelukkig weer goed, drinken doet hij iets te veel. Zijn ontlasting is heel wisselend. Soms kan hij een paar dagen niet, vervolgens krijgt hij drollen die zo hard zijn als steen en daarna is hij een paar dagen aan de diarree. Spelen doet hij nog veel, komt zijn dagelijkse dosis knuffels nog steeds ophalen, slaapt niet te veel en niet te weinig en als je het niet weet lijkt hij een heel gelukkige, maar dikke kat.
De dierenarts vindt hem voorlopig nog te goed om in te slapen. Zijn situatie is redelijk stabiel. Toch heb ik er een dubbel gevoel bij. Is dit niet gewoon uitstel van het onvermijdelijke? Doe ik hem nog wel een plezier met het leven? Ik weet het even niet meer.
Wat ik hier mee wil bereiken? Geen idee, maar het voelt wel fijn om het allemaal even op te schrijven.