Bedankt!!!

Alle forumzaken aangaande poetsplaats

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

Bedankt!!!

Berichtdoor Kiwiko » 15 jul 2012 19:11

Ik wil graag iedereen bedanken op Poets............ voor het maken wat Poets is vandaag de dag! Ik ben trots op ons......... de manier waarop we met elkaar omgaan, de manier waarop we onenigheid oplossen ........ gewoon blij met jullie allemaal!!

Poets is begonnen als een soort van protestforum....... gestart door een hele leuke club mensen.... door verschillende omstandigheden vielen er mensen af, mensen waar ik toch wel om geef....... Kermitje bijvoorbeeld, maar ook RK.....

Ondertussen is Poets voor mij in iedergeval leuk tijdverdrijf geworden, waar ik met leuke mensen van gedachten kan wisselen. Van de week zei Mando dat het forum zo opgeknapt was na dat Sita verdwenen was......... en eigenlijk heeft ze gelijk......

Dus Poetsers............ dikke veer!!! Ik ben heel blij met jullie altijd kritische, open, eerlijke posts.

Zo, dat is ook maar eens gezegd....... en ik weet heel zeker dat ik ook namens Inge mag praten :)
When a woman says "WHAT?" it is not because she did not hear you. She is giving you a chance to change what you said.
Kiwiko
levensgenieter #1

Re: Bedankt!!!

Berichtdoor s-Porter » 15 jul 2012 19:14

Graag gedaan hoor :DD
Gebrek aan smaak valt niemand te verwijten :DD
s-Porter

Berichtdoor Zorbas » 15 jul 2012 20:02

:hug:voor Kim en morgen zal ik mijn gevoel/gedachte over PP proberen uit te leggen. ;)
Zorbas
Nieuwsmod

Berichtdoor Heleen » 15 jul 2012 20:33

Dank je Kim ben ook blij weer terug te zijn...en weer on speaking terms met allemaal....
we hadden het toch heel leuk gehad met elkaar, jeetje wat een plezier hebben we ook gehad...jammer idd van de schaduwzijde, maar voorbij is voorbij
Een schizofreen is nooit alleen
Heleen

Berichtdoor Truffel » 15 jul 2012 20:37

Leuk Kim :)

Ik ben zelf ook pas begonnen met actief posten toen Sita weg was. Op een of andere manier was de sfeer daarna meteen omgedraaid, op een positieve manier. Wel gek hoe 1 persoon een heel forum kan beinvloeden.
Truffel

Berichtdoor Aaf » 15 jul 2012 20:47

Ik ben poetsplaats nog altijd onwijs dankbaar voor alle steun met het Ijslandergebeuren..
Zonder jullie had ik niet zo ver durven gaan en had ik het nooit gered..

Een fantastisch uitje gehad, fantastische mensen ontmoet en leren kennen... Veel geleerd...

Bedankt!
Riding: The art of keeping a horse between you and the ground. ~Author Unknown
Aaf

Berichtdoor papagroom » 15 jul 2012 21:12

Ook namens mij....iedereen heel erg bedankt dat poets geworden is wat het is......wat mij betreft is poets een plaats waar ik ondanks alle drukte ,en hektiek van de dag,een perfecte uitlaatklep aan heb......
Oh zo blij met de kracht van de zee!!!
Zie http://www.equiprotecta.nl
https://www.facebook.com/AquaProtecta
papagroom

Berichtdoor Mando » 16 jul 2012 05:41

Hahah gek mens, maar je heb gelijk.

Ik vind dat inderdaad, wat me vooral opviel de laatste tijd is dat iedereen weer normaal kan doen.
Er hing altijd zo'n dreigende sfeer en die is weg en daar ben ik blij mee want dan post je toch wat sneller zonder te denken.. wie gaat er nu weer een sneer geven.

Dus.. chapeau.. jullie hebben er nu een leuk forum van kunnen maken ... ondanks schade en schande wijs geworden.. maar dat duistere verleden laat je maar achter je
en we gaan volijk verder op PP.
Ook een wijze uil is ooit geboren als uilskuiken.....
Mando

Berichtdoor Quinto » 16 jul 2012 06:24

De sfeer is er inderdaad hard op vooruit gegaan. De negatieve spiraal is weg, mensen kunnen elkaar weer helpen, raad geven en uitdelen en incasseren zonder dat er gelijk ruzie van komt.
Maar ook een bedankje naar Kim, Inge en Shetan vind ik op zijn plaats. Ook dankzij jullie is poets hetgeen dat het is op dit moment. Ik ben dan wel geen hele actieve poster, hou me vaak afzijdig maar ben hier iedere dag meerdere keren te vinden.

Kortom, bedankt allemaal!!
Tom 06/04/2006 - Ilse 18/11/2007 - Florian 23/04/2011 - Ryan 20/07/2012
Quinto

Berichtdoor Musli » 16 jul 2012 08:32

graag gedaan ;) en een nog veel grotere 'terug-bedankt' voor het mogelijk maken van dit gezellig samenzijn!!
Let's eat, grandma. --- Let's eat grandma.
Correct interpunction saves lives!
Musli

Berichtdoor Grasspriet » 16 jul 2012 09:12

Het is ook zeker en bedankje waard van onze kant uit. Zonder jullie was dit niet mogelijk geweest. Ik ben ook niet zo'n actieve poster, mede door dingen die ik op het internet hebt meegemaakt. Ik blijf het in elk geval wel proberen en wie weet!! Bedankt Kim, Inge en Shetan. :feest: :feest: :feest:
Grasspriet

Berichtdoor Sperwer » 16 jul 2012 10:11

Ik post ook niet zo veel, meer met horten en stoten. Toch lees ik graag jullie bijdragen en ben dagelijks op PP te vinden. Van hieruit dus ook een bedankje aan alle mensen die bijdragen en in het bijzonder aan de mensen die dit mogelijk maken.
Sperwer

Berichtdoor Ingvild » 16 jul 2012 11:54

Ik ben geen actieve poster maar voel me hier wel thuis!

Kim, Inge en Shetan bedankt! En natuurlijk alle poetsers ook! :cheer:
Ingvild

Berichtdoor Zorbas » 16 jul 2012 14:09

Zoals jullie weten ben ik ook op PP gekomen met eigenlijk de verkeerde bedoelingen. Ik wilde schoon schip maken voor Slimm en ik hoopte hier mee te kunnen lezen wat Siet allemaal uitspookte. Nou,wat er met Siet gebeurt is weten we allemaal. Voor mij was eigenlijk mijn kleine missie klaar en kon ik PP weer verlaten,ik had hier niets meer te ,,doen. Maar inmiddels is dit forum gezelliger geworden,zeker meer respectvoller(je zou het gesteggel bijna gaan missen ;) ) en ben ik ook blijven hangen. Ja,ik moet eerlijk zeggen dat PP. een leuk forum is met paardenkennis. Ik zal geen vervente poster worden hier,maar blijf wel hangen als het goed is :DD

Kleine kanttekening,ik heb de ledenlijst eens gecheckt en mis best wel veel leden die in het begin zo fanatiek mee kletsten oa;Maanling,Sjembekdatzeurt,Ragebol,Gypsy,Springer. Ik ben eigenlijk best benieuwd wat hun reden van wegblijven is van het forum,juist nu het hier een stuk gezelliger geworden is. Missen die misschien de sensatie?
Zorbas
Nieuwsmod

Berichtdoor Kadankovitch » 01 aug 2012 18:46

Ik heb mijn waardering al op een andere plaats uitgedrukt (de verkeerde weliswaar ). Ik beleef er veel plezier aan
"La parole a été donnée à l'homme afin de déguiser ce qu'il ressent, et le regard afin de déguiser ce qu'il dit."
"Mann kann mir doch nicht verübeln daß ich von einem Tag auf den Anderen klüger geworden bin"
Kadankovitch

Berichtdoor Holy Pope » 01 aug 2012 21:31

En ik moet Poets Plaats bedanken dat het er is!!
Waar zou ik anders heen moeten als ik als verrassing weer een ban op blokt krijg...?
Hier kan ik meer dan waar ook m'n ei kwijt zonder op m'n pik getikt te worden door de puber
modjes van blokt. Dus....
PP BEDANKT!!
IF NOTHING GO RIGHT.....GO LEFT.
Holy Pope

Keer terug naar Poetsplaats forumzaken