Paard schacht uit bij vertrek

Hier vind je alle vragen en discussies over omgang en gedrag

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

Paard schacht uit bij vertrek

Berichtdoor Cinnepin » 07 maart 2014 11:18

Ik heb een beetje een genante vraag ':'
Mijn haflinger doet de laatste tijd een beetje raar :D Als we naar de uitrgang van de wei gaan om een bosrit te maken dan laat hij serieus altijd zijn eeeh jodukes eruit bungelen. Ondewrweg naar de uitgang komt ie er dus uit :haha:
Maar we moeten dan gelijk langs een manege op om het bos in te gaan en daar lopen nog wel eens kleine blaagjes rond en voel me dan alles behalve normaal met zo'n haf onder mijn kont.
Ik weet dat hij het heerlijk vind in het bos, dat laat ie me keer op keer weer merken, maar zou t daar mee te maken kunnen hebben, dat ie er van ontspant ofzo? Wat denken jullie? Of moet ik in een heel andere hoek gaan zoeken?
Cinnepin

Re: Paard schacht uit bij vertrek

Berichtdoor ElineS » 08 maart 2014 22:08

Ik denk inderdaad dat het ontspanning is. Dat hij het leuk vind om op buitenrit te gaan... Ja, wat doe je daar aan.. Niet veel, denk ik zo.

Maar waarom vind je het genant? Lekker laten bungelen. De kindjes moeten toch leren over de bloemetjes en de bijtjes en ook over hoe dieren zich voortplanten. Niets raars aan :DD
ElineS

Berichtdoor Kiwiko » 09 maart 2014 07:57

ik ga met eline mee :D

Ik snap wel dat je het gênant vind.......... gênanter zou zijn als je hem een broek aantrekt :D :D
When a woman says "WHAT?" it is not because she did not hear you. She is giving you a chance to change what you said.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Cinnepin » 09 maart 2014 18:39

wahhaha ja zie het al voor me, een boxer bij m aantrekken :D

Ik zelf denk het ook maarja dacht misschien even meedenken :D :DD
Cinnepin

Keer terug naar Omgang en gedrag