foto's plaatsen

Alle forumzaken aangaande poetsplaats

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

foto's plaatsen

Berichtdoor bulkie » 12 aug 2014 13:06

Hoe werkt dat nu eigenlijk?Ik heb ze geupload in mijn album.nl maar foto's die vroeger een normaal formaat hadden zijn blijkbaar nu te groot.Dus als ik een foto wil plaatsen krijg ik dat ze te veel pixels hebben?
Ik snap er niks meer van het lijk wel of dat heel mijn album veranderdt is.Vervelende is dat daar nog foto's op staan die ik door een computercrash ben kwijt geraakt ,zou ik die ook weer terug op de computer kunnen zetten?
bulkie

Re: foto's plaatsen

Berichtdoor Aron » 14 aug 2014 05:55

Foto's die in jouw album staan kan je natuurlijk altijd terug op je pc zetten, meestal gewoon met je rechtermuis erop klikken en dan kiezen voor download of opslaan.
Ik denk dat je bij 'Mijn album' ook complete albums kunt downen (opslaan) of vinkjes zetten bij de foto's die je wilt opslaan etc, staat altijd een 'Help' functie bij.

Op PP maakt het niet uit hoe groot je foto is hoor, je foto wordt automatisch verkleint als je het linkje van Mijn album tussen een soort code zet, dit klinkt weer moeilijk maar is eenvoudig.
In het vak waar jij je Reactie plaatst zie je een hele regel met mogelijke code's staan die je kan gebruiken, tijdens het typen of plaatsen zie je die regel precies boven het vierkant waar je in schrijft.
Zoek in die regel naar 'rimg' klik erop.
Nu zie je je muis knipperen in het midden van de code, daar komt jouw linkje te staan, dus als jouw linkje al onder je rechtermuis zit hoef je enkel te plakken.

Test eens.
Aron

Berichtdoor bulkie » 14 aug 2014 13:46

bulkie

Berichtdoor bulkie » 14 aug 2014 13:48

nu zie ik alleen een afbeelding met verkleinde afbeelding en als ik daar op klik zie je een foto ,maar je ziet niet zo maar de foto hè?Bedankt voor je uitleg inzoverre al.
bulkie

Berichtdoor Aron » 14 aug 2014 18:10

Kan wel hoor maar je gebruikt de verkeerde link blijkbaar.
Dit is de link die je ziet; http://www.mijnalbum.be/Foto-Z6QQ6WWX-D.jpg en dus ook kan gebruiken op PP als je die tussen de rimg zet.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

En dit is de link die jij gebruikt hebt; http://www.mijnalbum.be/Album=DKKAPGBB
Aron

Berichtdoor bulkie » 14 aug 2014 18:45

bulkie

Berichtdoor bulkie » 14 aug 2014 18:47

Ha ha gelukt dank u Aron.Ben gelukkig natuurlijk blond en bijna bejaard :DD
bulkie

Berichtdoor Aron » 14 aug 2014 19:48

Ik ook Bulkie, ik ook...........