Nieuwe Mods

Alle forumzaken aangaande poetsplaats

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

Nieuwe Mods

Berichtdoor Kiwiko » 19 dec 2013 08:55

Zoals jullie weten heb ik een tijd terug een oproep gedaan om nieuwe mods te vragen voor dit forum. Ik wil me niet bemoeien met onenigheden omdat dit altijd de schijn van partijdigheid met zich mee brengt en ik dat vervelend vind.

We hebben een nieuwe mod aangesteld, deze mod wil in anonimiteit modden en dat kan. Persoonlijk vind ik dat ook wel verstandig. Er zal een account voor aangemaakt worden vandaag en diegene zal zich voorstellen.

Dan is Zorbas onze nieuwsmod geworden, heel leuk want de oplettende lezer heeft al wel gemerkt dat zij al heel veel vooral leuke nieuwsberichten plaatst en dat is best grappig. Nieuws heeft een grote meerwaarde voor ons allemaal, zowel paard gerelateerd als opmerkelijk nieuws. :)

Ik wil beiden een heel hartelijk welkom heten en heel veel succes en plezier in het werk :)
When a woman says "WHAT?" it is not because she did not hear you. She is giving you a chance to change what you said.
Kiwiko
levensgenieter #1

Re: Nieuwe Mods

Berichtdoor Andryske » 19 dec 2013 12:38

Welkom beide mods en succes met jullie werk hier op het forum. Hoop dat jullie niet teveel hoeven in te grijpen. En Zorbas blijft zorgen voor leuke nieuwsberichten.
Andryske

Re: Nieuwe Mods

Berichtdoor Aaf » 19 dec 2013 13:15

Goeie beslissing, welkom als moderator Zorbas :)
Riding: The art of keeping a horse between you and the ground. ~Author Unknown
Aaf

Keer terug naar Poetsplaats forumzaken