verwijderen accounts/naamsveranderingen

Alle forumzaken aangaande poetsplaats

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

verwijderen accounts/naamsveranderingen

Berichtdoor Mod2 » 23 dec 2010 13:25

Zodra je aangeeft dat je je account verwijdert wil hebben, geef dan ook aan of je al je posts verwijdert wil hebben.
Wat betreft het noemen van jouw naam end, door andere gebruikers die posts kunnen wij niet weghalen tenzij degene die dat geschreven heeft zelf aangeeft dat hij/zij die posts verwijdert wil hebben, dus dan moet je overleg plegen met degene die dat geschreven heeft.
Dan pas kunnen wij aktie ondernemen

Wat betreft naamsveranderingen, pbtje naar 1 van de mod's of admin werkt het beste..
Iedereen schrijft mod1 als eerste aan, maar die is niet altijd online, probeer gerust daarna een van de anderen te benaderen...
Mod2

Re: verwijderen accounts/naamsveranderingen

Berichtdoor Zorbas » 05 aug 2011 09:40

Begrijp ik nu goed dat Billy ook vertrokken is van het forum of heeft ze misschien een andere naam aan genomen? Ik wilde iets opzoeken,maar kan haar niet meer vinden. Volgens mij heb ik iets gemist of zo :oops:

Misschien een idee om ergens een lijstje te plaatsen met leden die al dan niet vrijwillig verwijdert zijn?
Zorbas
Nieuwsmod

Berichtdoor liesje » 05 aug 2011 09:50

Ze is gewoon vrijwillig vertrokken.Ik miste haar ook al maar ze had er blijkbaar geen zin meer in.
Ik hoopd at ze ooit weer terug komt,ik mis haar haar scherpe opmerkingen.
Vroeger is vroeger en van teveel omkijken gaat je nek zeer doen
whatever doesn't kill me........beter start running
liesje

Berichtdoor Kiwiko » 05 aug 2011 09:55

Ja Billy had het hier niet echt naar haar zin en heeft verzocht om haar account en posts te verwijderen. Vandaar.
When a woman says "WHAT?" it is not because she did not hear you. She is giving you a chance to change what you said.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Zorbas » 05 aug 2011 09:57

Goh,jammer idd.
Zorbas
Nieuwsmod

Berichtdoor Kiwiko » 05 aug 2011 10:02

ja dat vind ik ook :) maargoed, wij willen, ook wat dat betreft, de wensen van de leden hierin erkennen en zullen dus aan zo een verzoek gehoor geven. Hoe vervelend wij het ook vinden. Billy is iemand die mij heel erg aan het hart ligt, iemand die ik graag zie. En ik vind het heel jammer dat ze hier haar draai niet heeft gevonden. Maar gelukkig spreken we elkaar wel heel regelmatig :)
When a woman says "WHAT?" it is not because she did not hear you. She is giving you a chance to change what you said.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Zorbas » 05 aug 2011 11:07

Gelukkig maar,anders zou het helemaal jammer zijn als zoiets vanwege een forum zou verwateren.
Zorbas
Nieuwsmod

Berichtdoor meetje22 » 05 aug 2011 13:11

Maar Kim, komt dit nou echt voort uit dat er naar haar zin niet snel genoeg gepost werd op haar regendekenvraag?
Toen reageerde ze namelijk best agressief terwijl ze de vraag stelde op het moment dat de meeste van ons nog aan het werk waren of druk bezig met andere dingen.
http://diamondhairextensions.vpweb.nl/
meetje22

Berichtdoor s-Porter » 05 aug 2011 13:20

meetje22 schreef:Maar Kim, komt dit nou echt voort uit dat er naar haar zin niet snel genoeg gepost werd op haar regendekenvraag?
Toen reageerde ze namelijk best agressief terwijl ze de vraag stelde op het moment dat de meeste van ons nog aan het werk waren of druk bezig met andere dingen.

Ja ja dat zou ik ook zeggen :DD
Gebrek aan smaak valt niemand te verwijten :DD
s-Porter

Berichtdoor Kiwiko » 05 aug 2011 13:21

dat heeft er wel mee te maken, ze vind ook dat hier kliekjesvorming is en ze vind de sfeer niet fijn.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor liesje » 05 aug 2011 13:24

Ik vrees dat het ook een uitvloeing is van het gedoe rondom detour.
Maar dat is een beetje mijn vermoeden dat ze misschien daardoor het gevoel heeft van kliekjesvorming.
Vroeger is vroeger en van teveel omkijken gaat je nek zeer doen
whatever doesn't kill me........beter start running
liesje

Berichtdoor Kiwiko » 05 aug 2011 13:45

Ik weet niet of het detour verhaal hiermee te maken heeft, ik denk het niet. Maargoed ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet naar gevraagd heb specifiek
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor meetje22 » 05 aug 2011 14:08

Tja ik vind het een beetje overdreven reactie maar dat is mijn mening.

S-porter: :ssst
meetje22

Berichtdoor breezy302 » 05 aug 2011 15:13

Ik vind ook dat er hier veel kliekjesvorming is maar dat maakt mij verder niets uit maar kan snappen als je wat onzeker etc bent dat je hier liever niet komt. Ik reageer ook bijna niet meer en dat heeft als reden dat ik het echt niet normaal vind om iemand op zijn uiterlijk zo gruwelijk af te zeiken en dat er hier is geplaatst dat een aantal mensen willen dat er iemand zelfmoord pleegd. Dat zijn geen dingen om grappen over te maken en hierbij komt ook weer de kliekjesvorming want iedereen lulde maar mee tot ik er wat van zei en kreeg ik opeens mailtjes van mensen die het ook echt niet normaal maar gewoon met de kudde mee lulde.
breezy302

Berichtdoor Kiwiko » 05 aug 2011 15:24

ik ervaar dat zelf niet zo :)

maargoed ik ben nooit een meeloper geweest ik zwem meestal tegen de stroom in. Ik ben het er wel mee eens dat hier soms dingen gezegd worden die tja, zacht gezegd nogal GROF zijn :) Ja daar ben ik het zeker wel mee eens, echter mag hier ook diegene komen waar het over gaat, en mag diegene zeggen wat die te zeggen heeft.

Ik en sita zullen dan gewoon niet ingrijpen of oordelen. Ik weet dat het voor mij niet prettig is om me in zo een discussie te mengen, dus doe ik dat ook niet. Gewoonweg omdat ik dan afstand moet bewaren.

Ik kan me voorstellen dat een forum waar je zelf verantwoordelijkheid neemt en krijgt voor je posts iets is waar mensen aan moeten wennen.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor breezy302 » 05 aug 2011 15:36

Ik vind het geen kwestie van wennen maar van goed fatsoen. En daarbij als hier over mij zou staan dat ik zelfmoord moet plegen en er worden zelfs manieren voor bedacht dan zou ik ook niet reageren. Tuurlij zijn sommige harde grappen soms wel leuk al is het gemeen maar dit ging gewoon echt te ver. Fantaseren over iemand zijn dood die je niet eens persoonlijk kent vind ik erg laag en vind best dat hier iets van gezegd mag worden en ik ( btw een aantal anderen oo) hebben het idee dat dat simpelweg niet gebeurt omdat het hier om een vriendinnetje gaat....
breezy302

Berichtdoor Kiwiko » 05 aug 2011 15:46

ik denk dat je dat verkeerd ziet Breezy. Ik (ik weet niet hoe sita hierin staat) weet van mezelf dat ik nooit een voorkeur heb voor iemand. Hier op dit forum zal ik echt bij hele hoge uitzondering iemand vertellen dat iets niet kan, en waarschijnlijk heeft diegene voordat ik uberhaupt al wat kan zeggen zelf de kuierlatten genomen.

Ik ben vrij rechtlijnig in die dingen. Ik kom voor niemand hier op PUNT :) Hier hou je je eigen broek op, want aan mij heb je helemaal niks :D

Persoonlijk vind ik iedereen aardig, ook de mensen waar hier wel eens over gesproken word (op een of twee uitzonderingen na :D maar ook die hebben wat mij betreft het recht zich hier te komen verdedigen en ik zal ze geen strobreed in de weg leggen) en daarom denk ik dat je dit PP ansich niet aan kan rekenen. Als er dat soort dingen gebeuren, dan trekken wij ons terug en grijpen niet in. Kost soms moeite :D dat wel, maar we doen het niet, gewoonweg hoor en wederhoor. Pas als er misdrijven (bedreigingen ed) in het spel komen dan zal ik ingrijpen en als degene die zo een bedreiging uit iemand is uit mijn persoonlijke vriendenkring, dan krijgt diegene toch echt gewoon een ban of dat nou tegen slimmerik is of niet. Snap je wat ik bedoel?
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor breezy302 » 05 aug 2011 15:52

Ik doelde ook niet op jou Kim.... Ik vind alleen wel dat er ( en dat is imo tot nu toe) de enige situatie waarin er wel ingegrepen had moeten worden al was het maar een waarschuwing van: Nu gaat het even te ver. Meer hoeft van mij ook niet.
breezy302

Berichtdoor Kiwiko » 05 aug 2011 16:10

Ik zal het eens teruglezen en kijken of wij hier een steek hebben laten vallen.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor breezy302 » 05 aug 2011 17:16

Dat hoeft niet perse hoor want ik ben nu gewoon ouwe koeien uit de sloot aan het halen maar die situatie was voor mij ( en meerderen) de reden om hier niet meer heel erg actief te zijn. Tuurlijk worden er hier harde dingen gezegd en dat is ook ok maar uitgebreid gaan fantaseren over iemand zijn dood- iemand die die personen niet eens kent en nog nooit wat heeft aangedaan- vind ik veels te ver gaan.
breezy302

Berichtdoor Kiwiko » 05 aug 2011 20:07

Dat zijn voor mij best wel moeilijke dingen, ik vind Kbk zo verkeerd nog niet :) Sterker nog ik moet altijd wel om haar en haar avonturen lachen :)

En als dan mensen zulke dingen zeggen dan vind ik het heel moeilijk om niet in te grijpen, echter dat is niet wat ik dan moet doen als beheer gewoonweg omdat wij bij oprichting besloten hadden dat niet te doen. Alleen bij echte ruzies hebben wij de koelkast, maargoed die staat ook alleen maar energie te vreten :D :D

KbK heeft hier een account, en ze is hier wel eens geweest om haar mening te geven en ik voor een vind dat je dan ballen hebt als je even in al dat geweld komt en even neerzet hoe je er over denkt.

Er word wel vaker naar gepraat over mensen die ik persoonlijk graag mag. Arabesk bijvoorbeeld, dat wij niet in een lijn liggen qua denken over paarden doet niks af aan het feit dat ik haar echt een leuk mens vind. Een zeer gewaardeerde discussiegenoot. Soms dan worden hier dingen gezegd over haar waarbij ik echt effe de puter uitzet :)

En zo zijn er zovelen die hier wel eens over de tong gaan, echter vaak genoeg ken ik ze niet gelukkig :D :D
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor meetje22 » 05 aug 2011 20:20

Ja joh Sita Breezy doelt inderdaad op topic waarin we een touw naar Tineke der huis wilde brengen in een bakfiets waarbij ik en shetan in het bakkie zouden gaan zitten en jij trappen :DD :DD
Maareh Breezy, misschien ben jij hiervoor weggebleven maar voor de rest niemand hoor.
En ik ben echt niet van plan om een avondje lol te laten schieten omdat het bij jou gevoelig ligt.
Dan moet je het niet lezen, dat is simpel
meetje22

Berichtdoor Kiwiko » 05 aug 2011 20:29

en als ik dit soort posts lees dan schud ik mijn hoofd :D :D

ken jullie alledrie persoonlijk, ga ik me dus niet in mengen........... maar ik denk wel effe bij mezelf....... DAMES!! :D
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Kiwiko » 05 aug 2011 20:35

jammer dat je jouw post aangepast heb, nu slaat mijn post als een tang op een varken.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor s-Porter » 05 aug 2011 21:31

breezy302 schreef:
liesje schreef:Ik vrees dat het ook een uitvloeing is van het gedoe rondom detour.
Maar dat is een beetje mijn vermoeden dat ze misschien daardoor het gevoel heeft van kliekjesvorming.

Ik vind ook dat er hier veel kliekjesvorming is maar dat maakt mij verder niets uit maar kan snappen als je wat onzeker etc bent dat je hier liever niet komt. Ik reageer ook bijna niet meer en dat heeft als reden dat ik het echt niet normaal vind om iemand op zijn uiterlijk zo gruwelijk af te zeiken en dat er hier is geplaatst dat een aantal mensen willen dat er iemand zelfmoord pleegd. Dat zijn geen dingen om grappen over te maken en hierbij komt ook weer de kliekjesvorming want iedereen lulde maar mee tot ik er wat van zei en kreeg ik opeens mailtjes van mensen die het ook echt niet normaal maar gewoon met de kudde mee lulde.

Beetje slap van die mensen dat via pb te doen. Was dit openbaar in een toppic gezet, had je al een andere situatie gehad.
Gebrek aan smaak valt niemand te verwijten :DD
s-Porter

Volgende

Keer terug naar Poetsplaats forumzaken