wat te doen?

Heb je vandaag iets beleefd? Deel het dan hier met ons!

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

wat te doen?

Berichtdoor Faline » 31 maart 2017 19:15

Pfff kom maar weer eens even stoom afblazen op pp, want bokt is daar helaas niet zo geschikt meer voor.
Heb het hier volgens mij wel eens eerder genoemd, 1 van de pensionklanten waar we een heel gedoe mee hebben. (onmogelijke eisen die stelde en maar bleef verleggen) Inmiddels vertrekt ze per 1 mei gelukkig! (uit eigen beweging nog wel, wij zijn verder zo netjes gebleven als wat) Maar uiteraard is ze niet weg voordat ze nog een aantal anderen flink aan het opstoken is en achter onze rug om ons flink aan het zwartmaken is. Overigens doet ze dit bij meer mensen want ze is helemaal van het padje het laatste half jaar, voor zover ze dat al niet was.

Ze naait gewoon iedereen een oor aan.
Zo had ze vorig jaar een merrie drachtig wat fout ging en die moest dus een keizersnede, veulen haalde het niet. Kon ze niet betalen want ze leeft van een uitkering en pgb(waar ze mee fraudeert, want daar hoor je geen paarden van te onderhouden) Toen is er een rekeningnummer voor haar open gezet waar mensen konden doneren... zijn dr ook nog zo gek die het doen natuurlijk want die zien alleen het zielige verhaal. Kan je vertellen dat het zo zielig niet was hoor, nog geen kwartier nadat de merrie weer in de benen was begon ze al over een volgend veulen er in te stoppen. Die heeft er geen traan om gelaten. Vervolgens casht ze dat donatie-geld lekker en besluit nog maar een paard(jaarling) te kopen, want ja 'ze had ook zoveel verdriet van dat ze nu geen veulen had'. Op bokt hadden ook mensen daar vraagtekens bij, want ze kon de keizersnee kosten immers niet betalen... ja dan verzin je toch gewoon dat de jaarling een cadeau was. (niet waar dus)
Zelfde met belastingaangifte kon ze me haarfijn vertellen wat ze allemaal invulde om meer geld terug te krijgen, waar ze dus ook helemaal geen recht op heeft. Zo slim is ze dus wel. Lichamelijk mankeert haar ook niks, maar toch een pgb weten te ontvangen. Ja zegt ze tegen me, ik doe gewoon extra achterlijk als er beoordeeld word, dan krijg je t sowieso. :x
En nu probeert ze ons ook weer een trap na te verkopen, is flink aan het stoken tussen de andere pensionklanten die er soms helaas ook nog in mee gaan. Maar goed ze kan dan ook wel echt goed manipuleren...

Wat zouden jullie doen? Nog aangeven voor die pgb fraude? Heb al contact gehad met kim, die had wel wat goede tips om dat evt door te zetten.
Of gewoon maar laten gaan? Ze is straks toch weg...
Faline

Re: wat te doen?

Berichtdoor papagroom » 01 apr 2017 23:21

Ik zou t gewoon op zn beloop laten.....is niet jou pakkie an.....heb overigens nog niets negatiefs gehoord,,,,,,en ik hoor nog wellis wat.....mocht ik wel wat horen ben je de eerste die dat van me hoort.
Oh zo blij met de kracht van de zee!!!
Zie http://www.equiprotecta.nl
https://www.facebook.com/AquaProtecta
papagroom

Berichtdoor Faline » 02 apr 2017 17:19

Dat is mooi! Ik zou het ook liefst laten gaan hoor, maar uiteindelijk is pgb misbruik natuurlijk niet de bedoeling. (maar ook weer niet ons pakkiean inderdaad)
Heb wel van een aantal anderen berichten gekregen wat ze allemaal zegt en dat is niet misselijk. Vind het ook heel onredelijk allemaal en ik ben (toegeven) iemand die heel slecht tegen onrecht kan en ook heel slecht iets kan laten gaan.
Misschien moet ik inderdaad op mijn handen gaan zitten.
Ik weet toevallig (van haar zelf nog wel) dat er ook al anderen bezig zijn om (in dr eigen woorden) 'haar te verlinken'
Verbaast me ook niks, want ze heeft niet veel vrienden gemaakt de laatste tijd. :x
Faline

Berichtdoor janouk » 03 apr 2017 16:52

Eens met Papagroom. Laten gaan en hopen dat het heel snel 1 mei is
Je bent altijd gek, voordat je een genie bent. Johan Cruyf.
http://www.chaletparketsport.nl website van onze paarden
janouk

Berichtdoor Kiwiko » 08 apr 2017 11:29

PGB fraude is wel degelijk ons pakkie an, of heeft er niemand moeite met de hoge zorgverzekering?

Ik ben geen klikker, helemaal niet, verre van zelfs....... maar als iemand zo misbruik maakt van een voorziening, dan vind ik wel dat dit gestopt moet worden al is het alleen maar omdat er heel veel mensen zijn die nu niet de hulp krijgen die ze nodig hebben omdat types zoals deze de uren (budget) inpikken.
When a woman says "WHAT?" it is not because she did not hear you. She is giving you a chance to change what you said.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor loraine1984 » 08 apr 2017 13:04

Gewoon 'verklikken' idd, dat type denkt dat zre onschendbaar zijn en verdienen een stevige herkeuring en achtergrondonderzoek.
Er zit hierbij imo nog wel een heel verschil tussen bijv wekelijks een dagje op een kind passen voor een zakcentje of lichamelijk zwaar werk doen en dik verdienen.
Ziekte/beperking etc kan, maar het feit dat ze opschept over 'achterlijk doen' en dan handje ophouden zegt genoeg over hoe eerlijk mevrouw bezig is.
loraine1984

Keer terug naar Mijn verslag van vandaag