Voor KDV: betere foto's Janouk W.E. met klein logo

Ons fotoforum, voor al je paardenfoto's, van een leuk kiekje in de wei tot rijfoto's / filmpjes voor rijtechnisch advies of gewoon voor de fun.

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

Forumregels
15 foto's en/of filmpjes mogen direct zichtbaar in het topic geplaatst worden. Heb je meer te showen, graag in een link.

Krijg je een melding dat je bestanden te groot zijn, we hebben een mogelijkheid om de foto's snel te verkleinen (ze zijn dan groot zichtbaar nadat ze worden aangeklikt). Gebruik [foto]link[/foto] om je plaatjes op die manier zichtbaar te maken.

Re: Voor KDV: betere foto's Janouk W.E. met klein logo

Berichtdoor Kadankovitch » 09 nov 2015 09:57

Ja Kiwiko, het is tragisch. Ik heb diep met je te doen. En nu dacht ik dat jij een van de weinige was die sterk genoeg was erover heen te groeien. :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: [= diep en hartverscheurend gehuil, de Tsjechische wolfshond van de buren krijgt er puistjes van en angstaanvallen]
"La parole a été donnée à l'homme afin de déguiser ce qu'il ressent, et le regard afin de déguiser ce qu'il dit."
"Mann kann mir doch nicht verübeln daß ich von einem Tag auf den Anderen klüger geworden bin"
Kadankovitch

Berichtdoor papagroom » 09 nov 2015 23:22

heb de foto`s gezien op fb Kim.....maar volgende keer cap vast doen he`dn kan Eric ook rustig slapen.

Kijk zo hoort het...

Image

Mag ook wel want deze gentle giant heeft een schoft van 196....kom ik met mn ouwe sodemieter zonder trapje dus echt niet op...

Image

:paard:
Oh zo blij met de kracht van de zee!!!
Zie http://www.equiprotecta.nl
https://www.facebook.com/AquaProtecta
papagroom

Berichtdoor Kiwiko » 10 nov 2015 08:54

hahahahaha mooi he :D :D

en nu heb ik weer gesolliciteerd hier op de plaatselijke manege als instructeur........... je weet het niet, misschien doe ik volgend jaar wel weer wedstrijden rijden :)
When a woman says "WHAT?" it is not because she did not hear you. She is giving you a chance to change what you said.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Kadankovitch » 10 nov 2015 11:25

Ik vind het prachtig. Ik ben zo blij voor je. Oh nee euhhhh, zo verdrietig, dat je er niet vanaf komt :lol:
"La parole a été donnée à l'homme afin de déguiser ce qu'il ressent, et le regard afin de déguiser ce qu'il dit."
"Mann kann mir doch nicht verübeln daß ich von einem Tag auf den Anderen klüger geworden bin"
Kadankovitch

Berichtdoor Kadankovitch » 10 nov 2015 11:31

Papa- amice, maar dat zijt gij toch niet die zulk waaghalzige toeren uithaalt? Op die hoogten hebt ge een zuurstof apparaat nodig. U weet zo'n nieuwerwetse constructie waarmee u adem kunt halen.
Kadankovitch

Berichtdoor Musli » 10 nov 2015 14:06

Oh heerlijk :D
Let's eat, grandma. --- Let's eat grandma.
Correct interpunction saves lives!
Musli

Vorige

Keer terug naar Paard in the picture MAX 15 foto's