Op pad met Zafira

Ons fotoforum, voor al je paardenfoto's, van een leuk kiekje in de wei tot rijfoto's / filmpjes voor rijtechnisch advies of gewoon voor de fun.

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

Forumregels
15 foto's en/of filmpjes mogen direct zichtbaar in het topic geplaatst worden. Heb je meer te showen, graag in een link.

Krijg je een melding dat je bestanden te groot zijn, we hebben een mogelijkheid om de foto's snel te verkleinen (ze zijn dan groot zichtbaar nadat ze worden aangeklikt). Gebruik [foto]link[/foto] om je plaatjes op die manier zichtbaar te maken.

Re: Op pad met Zafira

Berichtdoor Musli » 23 apr 2015 16:52

Dat was honest to god mijn plan, ik weet dat ze nog korter horen., maar eenmaal daar straal vergeten door de spanning :x
Let's eat, grandma. --- Let's eat grandma.
Correct interpunction saves lives!
Musli

Berichtdoor Kadankovitch » 05 mei 2015 02:09

Now Ik ben jaloers. Dat wilde ik vroeger altijd, maar kan geen afstanden schatten en ik struikel nog over een kiezelsteen. Ik hield mijn hart vast toen ik de beelden zag van de afsprong. Jij hebt godmiljaar [= is de vierde van de Heilige drie-eenheid] lef. Chapeau
"La parole a été donnée à l'homme afin de déguiser ce qu'il ressent, et le regard afin de déguiser ce qu'il dit."
"Mann kann mir doch nicht verübeln daß ich von einem Tag auf den Anderen klüger geworden bin"
Kadankovitch

Berichtdoor Musli » 05 mei 2015 09:45

Bedankt :) ik heb stiekum helemaal niet heel veel lef,maar wel een paard dat me vertrouwen geeft :love:
Let's eat, grandma. --- Let's eat grandma.
Correct interpunction saves lives!
Musli

Berichtdoor Kadankovitch » 05 mei 2015 09:51

Dat helpt inderdaad, maar toch
"La parole a été donnée à l'homme afin de déguiser ce qu'il ressent, et le regard afin de déguiser ce qu'il dit."
"Mann kann mir doch nicht verübeln daß ich von einem Tag auf den Anderen klüger geworden bin"
Kadankovitch

Vorige

Keer terug naar Paard in the picture MAX 15 foto's