Janouk: Als ik wil, kan ik heel goed parkeren.

Ons fotoforum, voor al je paardenfoto's, van een leuk kiekje in de wei tot rijfoto's / filmpjes voor rijtechnisch advies of gewoon voor de fun.

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

Forumregels
15 foto's en/of filmpjes mogen direct zichtbaar in het topic geplaatst worden. Heb je meer te showen, graag in een link.

Krijg je een melding dat je bestanden te groot zijn, we hebben een mogelijkheid om de foto's snel te verkleinen (ze zijn dan groot zichtbaar nadat ze worden aangeklikt). Gebruik [foto]link[/foto] om je plaatjes op die manier zichtbaar te maken.

Janouk: Als ik wil, kan ik heel goed parkeren.

Berichtdoor janouk » 31 jul 2014 09:42

Janouk verzint haar eigen trucs, als het haar zo uitkomt.

Met opstappen wil ze niet echt naast het opstap bankje staan en blijft het een uitdaging om haar goed te parkeren.

Maar als ze zelf vindt dat ze er helemaal klaar mee is en ze wil dat je afstapt, parkeert ze zichzelf tot op de mm naast het bankje.

http://youtu.be/RObsS15r3Co

:haha: :D :haha:
Ik houd toch zo van die mafkees
Je bent altijd gek, voordat je een genie bent. Johan Cruyf.
http://www.chaletparketsport.nl website van onze paarden
janouk

Re: Janouk: Als ik wil, kan ik heel goed parkeren.

Berichtdoor janouk » 31 jul 2014 09:52

En dat gaat dan ook echt nooit fout; precies er naast: "hup, afstappen jij". :DD Ik snap de hint.
janouk

Berichtdoor Kiwiko » 31 jul 2014 12:29

hahahaha geweldig :D :D echt super :D
When a woman says "WHAT?" it is not because she did not hear you. She is giving you a chance to change what you said.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor sillyhorse » 31 jul 2014 13:31

Haha, geweldig! :D
sillyhorse

Berichtdoor janouk » 31 jul 2014 15:13

Goblin schreef:Slim beest, en dat voor een haflinger :DD

Laat Janouk het maar niet horen :sweep:

Ik had voor Janouk een hele slimme New Forest, die echt heel vindingrijk was, maar zo slim en vindingrijk als Janouk heb ik nog nooit een paard gereden. :ugeek:
Image is een echte KWPN merrie met merrie streken, maar als je één keer goed corrigeert, is het over.

Bij Janouk kan je na iedere correctie wachten op een slimme reactie. Soms zelfs een paar rondjes later :x , maar een reactie komt er:............dan begint ze met haar ogen te rollen en krijg je één van de vele Janouk trucjes. ;)
In het begin kon ik haar vaak achter het behang plakken als ze me weer eens te slim af was.
Het was soms echt een sport: wees-je-haflinger-te-slim-af. Ik heb geregeld met mijn hoofd boven de waterbak gehangen, als ze me lanceerde voorover of dat ze in mijn teen beet, als ik haar vroeg nagevelijk te blijven met halthouden; dan ging vliegensvlug haar hoofd naar beneden en opzij; hap in mijn teen en als je haar een knal gaf, ging het hoofd de andere kant op om in je andere teen te bijten :DD
Na 10 jaar kan ik haar heel goed lezen, maar af en toe verrast ze me toch weer. :D Never a dull moment.
janouk

Berichtdoor Goudlokje » 24 nov 2014 12:28

hihihi wat een slimmerik
Goudlokje

Keer terug naar Paard in the picture MAX 15 foto's