Paardlief voor de slee!

Ons fotoforum, voor al je paardenfoto's, van een leuk kiekje in de wei tot rijfoto's / filmpjes voor rijtechnisch advies of gewoon voor de fun.

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

Forumregels
15 foto's en/of filmpjes mogen direct zichtbaar in het topic geplaatst worden. Heb je meer te showen, graag in een link.

Krijg je een melding dat je bestanden te groot zijn, we hebben een mogelijkheid om de foto's snel te verkleinen (ze zijn dan groot zichtbaar nadat ze worden aangeklikt). Gebruik [foto]link[/foto] om je plaatjes op die manier zichtbaar te maken.

Paardlief voor de slee!

Berichtdoor ElineS » 26 jan 2014 20:48

Er hoeft maar een paar vlokken te vallen en ik bind maar al te graag mijn slee achter mijn paard :D

Vanmiddag besloten ik en de verzorgsters van mijn kleine shetterd, de slee achter mijn grote pennypaard Josje te hangen. Dit is de 4de keer dat ze voor de slee staat en och, wat is ze toch braaf. Ondanks dat ze het tuig al driekwart jaar niet om had gehad, het was geen enkel probleem.

Mooie witte landschap.
Afbeelding

Met haar uitrijdekentje. Heb geen dekentje voor op het tuig. Is misschien wel handig. Aan de andere kant, voor die 1x in het jaar :P. Deze werkte ook wel.
Afbeelding

De foto vind ik leuk <3
Afbeelding

Afbeelding

Kom maar achterbij bij mij, achterop mijn... Slee
Afbeelding

Drafje
Afbeelding

Afbeelding

Daarna mocht ze alleen
Afbeelding

Geen topic is compleet zonder een Josje "Ik heb het wel gehad baas" blik
Afbeelding

Andere verzorgster alleen
Afbeelding

En met zijn tweetjes
Afbeelding

Klaar? Klaar? Zijn we bijna klaar? Dat smekende koppie :hug
Afbeelding

Maar ze kreeg haar zin, we waren klaar :D

En nog een filmpje!

We hebben genoten! Ik heb echt een pokkehekel aan sneeuw, maar met dit vind ik het wel leuk.. Alleen mag het nu wel weer weg, heb mijn lol gehad :')

Bedankt voor het kijken!
ElineS

Re: Paardlief voor de slee!

Berichtdoor Musli » 26 jan 2014 20:58

Ik blijf me bescheuren om de koppen die dat dier kan trekken :') Heerlijk. Dit is voor mij bijna de enige reden dat er sneeuw mag vallen :)
Let's eat, grandma. --- Let's eat grandma.
Correct interpunction saves lives!
Musli

Berichtdoor Kiwiko » 26 jan 2014 21:01

Wat een heerlijke bekkies trekt jouw paard :D :D super :)
When a woman says "WHAT?" it is not because she did not hear you. She is giving you a chance to change what you said.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Dorien66 » 26 jan 2014 21:43

Het blijft een topper, die knol van jou! Maarre... Sneeuw?!?! Hier nog steeds niks, ja, meer dan genoeg water, maar in vloeibare vorm. Niks nie sneeuw nie.
Ik kan niet begrijpen, niet verdragen dat men een mens beoordeelt niet naar wat hij is, maar naar de groep waar hij toevallig toe behoort.
- Primo Levi, Is dit een mens -
Dorien66

Berichtdoor Anne_GTI » 27 jan 2014 00:53

Hahaha geweldig!
Gaat een ruiter naar de kapper. Komt ie weer buiten.... Wat denk je.... Pony weg....
Anne_GTI

Berichtdoor Aaf » 27 jan 2014 09:21

Josjeee :love: één van mijn favoriete forumpaarden.
En zo braaf voor de slee, volgens mij vind ze stiekem alles wel leuk, ondanks haar 'ik heb het gehad'-blik.
Riding: The art of keeping a horse between you and the ground. ~Author Unknown
Aaf

Berichtdoor ElineS » 27 jan 2014 22:51

Thanks iedereen :D Die koppen zijn inderdaad leuk. Ik moet eigenlijk eens een fotoalbum maken met haar grootste gekke hoofden ':' .

Dorien66 schreef:Het blijft een topper, die knol van jou! Maarre... Sneeuw?!?! Hier nog steeds niks, ja, meer dan genoeg water, maar in vloeibare vorm. Niks nie sneeuw nie.

Het trekt hier nu ook weg. Eén natte kledderbende nu, bah.

@Aaf, aawh :D Ze is ook mijn favoriete forumpaard haha :lol: Ik weet niet hoor, of ze het leuk vind. Ze laat het over zich heen komen denk ik, maar leuk.. Hmm, nee. :P
ElineS

Keer terug naar Paard in the picture MAX 15 foto's