Wie kan mij meer vertellen over Bennethon

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

Wie kan mij meer vertellen over Bennethon

Berichtdoor adri » 07 jan 2012 15:50

Ik zou het heel fijn vinden als u Bennethon op uw site zou plaatsen. Ik heb hem al bijna 4 jaar. Toen ik hem ophaalde, was hij echt uitgemergeld tot op het bot, hij was depressief en zijn levenslust was volledig weg. Na slechts 42 dagen werd hij een pracht van een paard, en een gelukkig paard. Hij leeft bij mij als een koning, samen met zijn vrienden. Hij gaat nooit meer bij me weg. Ik zal een foto bijvoegen hoe hij eruitzag toen ik hem pas had en een foto van hoe hij er na amper 42 dagen uitzag. Hij is heel uniek met zijn grijze vlek aan de linkerhelft van zijn hoofd, hij is ook blind op zijn rechteroog, maar hij is een schat van een paard.
De reden waarop ik hem op deze site zou willen zetten is om te weten of er mensen zijn die Bennethon vroeger gekend hebben, hoe hij als heel jong paard was, waar hij verbleef en hoe en/of waar het is misgelopen met hem. Dus, als er mensen zijn die hem vroeger gekend hebben en ook maar iets over hem weten, dan zou ik heel dankbaar zijn als ze het mij zouden laten weten.
Alvast bedankt.
Foto's : http://www.paardenspeurder.be - gezocht
adri

Keer terug naar Vermiste paarden