waar staan Lima, Amber en Lolly

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

waar staan Lima, Amber en Lolly

Berichtdoor adri » 26 aug 2011 21:31

Lima, 12 jaar – merrie, schofthoogte 83/84 cm – vos met witte manen en staart
Dochter van Lima - Amberke, merrie, schofthoogte 82 cm, vos met wite manen en staart, zij heeft wat meer wit tussen haar vacht, haar vader was een Palomino, geboren 07.05.2007
Lolly Pop’ en luistert naar de naam Lolly, 12 jaar oud. merrie, schofthoogte 84/85 cm, vos en witte manen en staart. Zij is de vriend van iedereen en vroeger zouden er kindjes mee gereden hebben.
Lima was de baas van de 3.
Het zijn 3 paardjes, merries van mijn vader en stonden in een weide in Wommelgem. Het waren zijn lievelingen, hij deed alles voor hen.
In september 2009 krijgt mijn vader een beroerte met daarop een hersenbloeding. Ondertussen zorgde mijn moeder en ikzelf voor de paardjes. Dat zou nu in september 2 jaar geweest zijn.
Mijn moeder wordt volgend jaar 80 en ik ben enigste dochter en alles wordt heel zwaar. Mijn vader zit nu in rolstoel, mijn moeder zorgt voor hem.
We hebben dan in overleg met mijn vader besloten een goede thuis te zoeken voor de paardjes.
Heb deze op Kapaza gezet en heb veel reactie gekregen. Ik was wel heel voorzichtig en had een afspraak met een aantal mensen dat ik eerst bij hen thuis kwam kijken waar de paardjes eventueel terecht zouden komen en dat mijn vader af en toe mocht komen kijken. Dat was onze enigste voorwaarde, we gaven ze ook daarom gratis weg.
Ben er 3X gaan kijken en het leek mij een paradijs, omgeving ’s Gravenwezel.. Een heel grote weide met aansluitend een bos waar ze met warme dagen in de schaduw konden staan. Er was ook een vijver waar ze van moeten drinken, dat wist ik pas achteraf.
Er stonden nog andere dieren in de weide. De dieren zagen er goed uit en zeker niet ondervoed..
Nu kan ik die adoptant nimmer bereiken, zie ik de ponies niet meer, mijn grootste zorg is nu, waar zijn de ponies, staan ze nog bij elkaar, zijn ze doorverkocht???
Allemaal vragen die door mijn hoofd spoken en waar ik geen antwoord op krijg, zij zijn van eind juli 2011 bij de adoptant.

Foto's op site http://www.paardenspeurder.be - gezocht
adri

Re: waar staan Lima, Amber en Lolly

Berichtdoor adri » 30 sep 2011 18:37

De verblijfplaats is gekend, de vader heeft zijn paardjes al bezocht, zij zien er werkelijk goed uit, dus .... alles in orde.
adri

Re: waar staan Lima, Amber en Lolly

Berichtdoor zigranta » 30 sep 2011 19:18

gelukkig positief dus.Was bang dat ze niet meer gevonden zouden worden.
roze
groen
geel
zigranta

Keer terug naar Vermiste paarden