Dagje strand :)

Voor als je jouw andere dieren wil showen

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

Dagje strand :)

Berichtdoor Kiwiko » 21 feb 2014 17:30

Lekker even naar het strand geweest :) En max heeft een prednisonkuur van 3 dagen om te kijken of dat helpt, helpt het niet dan houd het op.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
When a woman says "WHAT?" it is not because she did not hear you. She is giving you a chance to change what you said.
Kiwiko
levensgenieter #1

Re: Dagje strand :)

Berichtdoor Zorbas » 21 feb 2014 17:45

En wat was het lekker weer hè Kim en wat smaakte dat broogie weer lekkertjes :D
Zorbas
Nieuwsmod

Berichtdoor Kiwiko » 21 feb 2014 17:50

Was echt weer heerlijk Zorbas :) Het is altijd leuk om met de bende naar het strand te gaan :)
When a woman says "WHAT?" it is not because she did not hear you. She is giving you a chance to change what you said.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Kiwiko » 21 feb 2014 19:05

Max heeft zo ontzettend veel trek in voedsel dat hij echt terwijl ik thuis ben de kasten opentrekt, op de eetkamer tafel gaat kijken of er nog wat te vreten ligt en ga zo maar door, tot de vaatwasser aan toe. Eergisteren was er een vriendin van mij hier en was hij enorm agressief ........

Dus ze denken aan een tia oid waardoor hij zwelling heeft in zijn hoofd, of een tumor kan ook... dus een zware prednisonkuur gekregen en kijken of het over is volgende week........ en zo niet dan houd het op voor hem.......
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Apple » 21 feb 2014 19:22

Jullie hadden ook prachtig weer zo te zien :)

Die eerste foto 'ik wil geen natte voeten'
Tweede foto 'Nah, who cares' :D
Apple

Berichtdoor MyWishMax » 21 feb 2014 19:29

Leuke foto's!

Van prednison kunnen ze ook enorme honger krijgen he Kim? Dus ik denk niet dat je daar verschil in gaat zien. :hug
Have the courage to fail big and stick around. Make them wonder why you're still smiling...
MyWishMax

Berichtdoor Kiwiko » 21 feb 2014 19:37

ja dat klopt, maar dat moet dan wel over 2 dagen over zijn en over een dag of 3 moet ik wel weer een "normale" Max hebben dan... Ach dit is wel het proberen waard.... en als het niet helpt is het einde oefening, helaas.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor MyWishMax » 21 feb 2014 19:37

Zei de DA dat? Want mijn ervaring is dat dat zo blijft als ze op de prednison zitten. Klote zeg meis! :hug
Have the courage to fail big and stick around. Make them wonder why you're still smiling...
MyWishMax

Berichtdoor Kiwiko » 21 feb 2014 20:04

MyWishMax schreef:Zei de DA dat? Want mijn ervaring is dat dat zo blijft als ze op de prednison zitten. Klote zeg meis! :hug

Ja :).... naja we zien wel.

De pest is dat hij nu over grenzen heengaat om bij eten te komen. Ik bedoel als ik thuis ben, en dan met je snuffert in kasten gaan zoeken, of op de eettafel klimmen......... isniehandignie. En nu ben ik een oude hond aan het straffen terwijl ik dat dier nooit heb hoeven straffen........... en dat is een beetje waar ik mee worstel.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor MyWishMax » 21 feb 2014 20:07

Ik snap je helemaal hoor! Wordt hij misschien niet dement? (niet dat het iets verandert)

Klote hoor, maar dit is voor beide partijen niet leuk...
MyWishMax

Berichtdoor Kiwiko » 21 feb 2014 20:14

Dat zijn we nou aan het uitzoeken of het gewoon een zwelling in de hersens is die het eetding activeert of dat hij gewoon koekoek aan het worden is :)
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Zorbas » 24 feb 2014 10:05

Kim,hoe gaat het met Max?
Zorbas
Nieuwsmod

Berichtdoor Zorbas » 24 feb 2014 10:54

Ryan,en het is ook fijn dat het met elkaar zo goed gaat,zijn toch 2 verschillende roedels die je samen gooit maar het gaat super gezellig met elkaar om. Niks geen gegrom of gegrauw gelukkig.
Zorbas
Nieuwsmod

Berichtdoor Zorbas » 24 feb 2014 13:06

Nouuu,maar mijn jack russels zijn altijd super braaf hoor :x

:D
Zorbas
Nieuwsmod

Berichtdoor Zorbas » 24 feb 2014 13:22

Ik zeg altijd met een gekke bek; "russels moet je eerst 3 keer tegen de muur gooien en dan heb je er een perfect hondje aan". ;) Dus als je een goede muur hebt kom ik die opvoeding bij jouw thuis wel effe doen hoor :DD
Zorbas
Nieuwsmod

Berichtdoor MyWishMax » 24 feb 2014 13:56

Zorbas schreef:Ik zeg altijd met een gekke bek; "russels moet je eerst 3 keer tegen de muur gooien en dan heb je er een perfect hondje aan". ;) Dus als je een goede muur hebt kom ik die opvoeding bij jouw thuis wel effe doen hoor :DD

Hoe deed je het bij die herders dan? :D

Ahh nee, geen problemen hier, behalve het proberen in te perken van de waaksheid.
MyWishMax

Berichtdoor liesje » 24 feb 2014 14:35

Ik krijg iedere keer bij de ene laatste foto beelden van een sanne die mee wordt gesleurd het water in :haha:
Iemand gooit een bal en poef weg hondjes en Sanne op de buik erachteraan :lol: :lol:
Vroeger is vroeger en van teveel omkijken gaat je nek zeer doen
whatever doesn't kill me........beter start running
liesje

Berichtdoor Kiwiko » 24 feb 2014 21:08

Bij max is er geen verandering............ niet positief, niet negatief
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor MyWishMax » 24 feb 2014 21:24

Shit.......
MyWishMax

Berichtdoor Zorbas » 24 feb 2014 23:27

Verdorie...,en nu Kim,wat zegt je gevoel?
Zorbas
Nieuwsmod

Berichtdoor Kiwiko » 25 feb 2014 07:47

Weet ik niet.......... hij heeft gisteren een zak verse thee opgegeten........ ik bedoel dat moet toch niet lekker zijn, uiteraard vannacht daarvan de badkamer onder gescheten.....
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Aaf » 25 feb 2014 08:40

Moeilijke keuze Kim.. erg apart allemaal.

Wel erg mooie foto's van een behoorlijke koppel hondjes, gezellig!
Riding: The art of keeping a horse between you and the ground. ~Author Unknown
Aaf

Berichtdoor Kiwiko » 25 feb 2014 12:11

Kom ik net thuis, heeft hij weer een kast open gekregen en een zak met waxinelichten opgegeten. Weet je, ik trek dit gewoon niet meer....... echt niet, weer alles van mijn buro afgegooid op zoek naar eten, alles uit die kast getrokken....... en hij heeft gewoon vanochtend om 9 uur zijn eten gehad.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor liesje » 25 feb 2014 12:54

Kun je hem niet een bench opsluiten als je weg gaat?
Vroeger is vroeger en van teveel omkijken gaat je nek zeer doen
whatever doesn't kill me........beter start running
liesje

Berichtdoor Kiwiko » 25 feb 2014 15:08

Ik heb hier alles dicht, zelfs stoel voor de kastdeur (die ook nog eens op slot zit) alle stoelen altijd aangeschoven..... maar die schuift hij gewoon zo dat hij er wel op kan. Een hek naar de keuken die hij al bijna weer kapot gebeukt heeft...... er ligt nooit wat eetbaars in de woonkamer.

Echt het is een heel ritueel voor degene die als laatste weggaat.

Op zich kan ik daar allemaal wel mee leven, alleen dat hij nu ook op de eetkamertafel klimt terwijl ik er gewoon bij ben, of de kast open maakt terwijl ik gewoon thuis ben......... de pan soep van het fornuis trekt terwijl ik op de wc zit is wat het vervelend maakt. Ik moet nu een hond gaan straffen die nooit eerder ergens straf voor nodig had. Als ik niet thuis ben en ze slopen dan de boel, dan is het mijn eigen schuld...... Hij heeft dit ook nooit gedaan als ik thuis was, zelfs niet als ik lag te slapen. Nu doet hij het gewoon terwijl ik aan mijn buro zit..... en dat is niet OK
Kiwiko
levensgenieter #1

Volgende

Keer terug naar alle dieren tellen mee