Groene smoothies

Voor alle tips of afraders over boeken, tv, films, muziek, concerten ED

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

Re: Groene smoothies

Berichtdoor liesje » 07 jun 2012 12:22

Goh,ik denk dat ik toch eens ga proberen.
Ik heb de blender ind e kast staan dus wordt dat ding ook weer gebruikt behalve voor milkshakes :DD
Vroeger is vroeger en van teveel omkijken gaat je nek zeer doen
whatever doesn't kill me........beter start running
liesje

Berichtdoor pzn » 07 jun 2012 12:26

Ik ontbijt heel vaak met een smoothie, alleen zonder groente! Ik gooi eerst sinaasappel en appel in de sapcentrifuge en dan joghurt, het sap, kiwi en aardbei in de blender en ontbijten maar :D
pzn

Berichtdoor Sybelle » 07 jun 2012 14:19

Cappie schreef:Dat schuim heb ik ook wel een beetje, maar ik roer het goed door, dan is het er bijna niet meer.

Ah, daar was ik nog niet op gekomen. Dom. Dank je, ik ga het proberen.
Sybelle

Berichtdoor Cappie » 07 jun 2012 14:38

Ik ben panisch voor schuim, stukjes en pitjes, dus ik probeer van alles om het toch weg te krijgen :DD
Cappie

Berichtdoor Truffel » 08 jun 2012 09:30

Bleeeegh ik kan er niet warm voor lopen.. doe mij maar een lekker stukje fuit of wat groente.
Die fruitonbijten uit fles vind ik ook zo vies, met die stukjes en chemisch smaakje enzo :|
Truffel

Berichtdoor Cappie » 08 jun 2012 10:46

Dat fruitontbijt spreekt me ook echt niet aan, het ziet er zo vies uit en het stinkt.

Normaal maak ik 's middags smoothies en dan drink ik een glas op en het andere glas 's avonds. Gisteren had ik hem pas 's avonds gemaakt en moest ie op van me, want ik vind het niet lekker om het de volgende dag pas te drinken. Maar na 3 glazen had ik echt buikpijn :dontknow :)

Afbeelding
Hij was wel lekker, mango, aardbei, kiwi en sla.
Cappie

Berichtdoor Daphne__ » 04 aug 2012 02:39

Hé, dit topic is handig! Ik kreeg pas verschillende soorten fruit en er stond nog een blender in de kast, dus ik besloot om een smoothie te maken...

Brr, gruwelijk :cry: Had banaan in de blender gedaan, in combinatie met sinasappel... Het leek me zo lekker! Maar voor ik het in m'n glas had, was m'n smoothie van wit/geel naar bruin veranderd :dontknow Kon het niet laten om toch even een slokje te proeven, maar het smaakte naar een veel te sterke vanille milkshake... Met nog een vleugje waarvan ik er nogsteeds niet achter ben wat het was...
Daphne__

Berichtdoor Faline » 04 aug 2012 10:00

Ja ik ben ook al tijden aan de groene smoothies, vooral vanwege de rauwe groenten, want over het algemeen lust ik groentes alleen warm bereid (gekookt, gegrild etc). Maar vanwege de vezels zou het beter zijn meer rauw te eten, vandaar dus de groene smoothie. Geniale oplossing, want je proeft de groente idd niet xD En als je een beetje goed combineert zijn de smoothies best lekker!
Gaat trouwens met name om rauwe groene bladgroente die je door de smoothie mengt, zo zijn ze iig wel bedoeld. (met wortels oid is het ook niet groen meer he xD)
Faline

Vorige

Keer terug naar lezen, luisteren, kijken en koken