Wazige type`s op stal.

Moderators: Rider, Shetan, Helpdeskundige

Re: Wazige type`s op stal.

Berichtdoor Kadankovitch » 19 okt 2014 00:00

Amice, zal het morgenavond bestuderen maar ben nu erg moe. Maar ik kan mij wel voorstellen wat er zoal in rondgaat. Ik maak het jammer genoeg op de stal waar ik sta ook regelmatig mee. Zelfs leerlingen wiens paarden ik rij en die ik aantoon dat er niets mis is met het dier, maar dat ze slechts van hun gewoonte af moeten komen om constant de linker teugel vast te houden en de rechter los te laten [naar believen te verwisselen]. Maar de dag daarna staat de osteopaat het paard dierenbeulerig aan de nek te wringen, [ het dier is er dagen stijf van, zo erg dat mij letterlijk de tranen komen] en "na een week stalrust zal het probleem voorbij zijn". NIET DUS; drie weken later staat klant 'met hangende pootjes weer voor de deur'. En ik zot ga er toch weer naar toe om een dier aan te treffen die zich nog meer weigert naar de forceerde in te buigen of de buitenkant daarvan los te laten. Ik heb na 30 jaren zo'n haat op dit soort mensen gekregen, dat ik er de omgekeerde bewijslast op toepas: ze moeten eerst bewijzen dat ze integer en vakkundig zijn. Maar ik geef evenzeer die godvergeten sukkels de schuld waardoor ze hun brood kunnen verdienen. Stultis non securitur.
"La parole a été donnée à l'homme afin de déguiser ce qu'il ressent, et le regard afin de déguiser ce qu'il dit."
"Mann kann mir doch nicht verübeln daß ich von einem Tag auf den Anderen klüger geworden bin"
Kadankovitch

Vorige

Keer terug naar Paard en gezondheid