natuurlijk bekappen Hoe en wat??

Moderators: Rider, Shetan, Helpdeskundige

Re: natuurlijk bekappen Hoe en wat??

Berichtdoor Jada » 11 sep 2013 18:16

Pffff............. je liet mij schrikken met je begin: de afscheidsbrief :DD

Ik hou niet van sektes, PP is voor mij hetzelfde als Bokt: wat leesplezier met leuke en minder leuke mensen en berichten. Piet Loof is mij echter nog nooit opgevallen op Bokt, maar misschien heeft hij daar een nickname?
Jada

Berichtdoor Lyonesse » 11 sep 2013 18:45

Hij zei toch dat hij normaal gesproken alleen op paard natuurlijk post?
Je gebruikt wel 11 spieren om je wenkbrauwen te fronsen, maar slechts 4 om je middelvinger op te steken... :DD
Lyonesse

Berichtdoor Kadankovitch » 11 sep 2013 19:53

Jada; Enige tijd geleden werd op Bokt over Poetsplaats gesproken alsof wij hier een sekte waren, daarop volgde de beste reactie, ontkenning heeft in zo'n geval geen nut. Dus Kiwiko is onze Hoge Priesteres en wij komen bijna om allerhand nare dingen te doen, vooral tijdens de inwijding van nieuwe leden [maar dat heb je blijkbaar nog niet meegemaakt]. De dames spelen hierin de hoofdrol, de mannen spelen een duidelijk minder opvallende rol. Een kwestie die steeds weer naar boven komt is de kleur van de gewaden; De Hoge Raad heeft ooit in lang vervlogen tijden vastgesteld dat deze paars diende te zijn, toch komen steeds vernieuwzuchtigen met gruuwzame voorstellen, die een gevoelige ziel zoals ik hier niet waagt uit te spreken.
Dus JA, Poetsplaats is een sekte, maar iedereen is welkom.

Ik moet zeggen dat toen Piet Loof ons aanduidde als sekte, ik dacht: goh , heeft hij tenminste een ding goed geraden :D
"La parole a été donnée à l'homme afin de déguiser ce qu'il ressent, et le regard afin de déguiser ce qu'il dit."
"Mann kann mir doch nicht verübeln daß ich von einem Tag auf den Anderen klüger geworden bin"
Kadankovitch

Berichtdoor Kadankovitch » 11 sep 2013 20:18

En nu even serieus.

Indien de heer Loof op deze manier vertrekt, is dat voor mij een duidelijk bewijs dat hij hier alleen kwam om zieltjes te winnen. Aan een constructieve discussie is hij niet geïnteresseerd, waarschijnlijk omdat hij aan de indringende vragen gemerkt heeft dat hij in een dergelijke discussie niet scoren kon. Leest men dan na wat hij hier in het allereerste begin schreef , dan komt dat op mij toch zeer huichelachtig en slijmerig over.
Hij bevestigt daarmee de mening die ik al van hem had; heel charmant en innemend indien men zijn verhalen voor zoete koek aanneemt. Een beetje weerstand kan hij nog verdragen, maar zeg nu zelf heeft hij nu werkelijk zo'n enorm 'pak rammel' gehad? Ik denk toch van niet. Wel ontstond de indruk dat men niet overtuigd was van zijn argumenten, maar hoeveel berichten zijn er tegen hem gericht [die van mij mogen daarin toch niet meegeteld worden want die waren nauwelijks inhoudelijk]. En dan komt 'n paar keer de opmerking dat het eigenlijk Gipsy's topic is en dat men daarop wilde terugkeren, dus kwam het voorstel van splitsing. Een voor mijn geheel logisch gevolg.
Maar nu moest hij zich bewijzen! en dus doet hij liever de verontwaardigde verdwijntruc, zodat hij nu aan al zijn volgelingetjes hoe vreselijk afwijzend wij staan tegen 'Natuurlijk Bekappen' en al het ander goeds dat deze 'denktank' aan ons te bieden heeft.
Mijn oordeel is dat meneer Loof een onkundige kletsmajoor is. Hij kan mij best van het tegendeel overtuigen door mij hier in het ongelijk te stellen en om te beginnen [LET WEL; OM TE BEGINNEN] de vraag van KIWIKO te beantwoorden.
"La parole a été donnée à l'homme afin de déguiser ce qu'il ressent, et le regard afin de déguiser ce qu'il dit."
"Mann kann mir doch nicht verübeln daß ich von einem Tag auf den Anderen klüger geworden bin"
Kadankovitch

Vorige

Keer terug naar Paard en gezondheid