Bespreek je OW / Ban op bokt

Omdat poetsplaats een serieus paardenforum is, willen wij dit deel graag achter ons laten. Bespreken van bokt is nog mogelijk in de topics welke er nu staan, nieuwe topics aanmaken is niet meer mogelijk.

Alle topics zijn terug te vinden in de kliko, wanneer iemand wat terug zou willen lezen.

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

Re: Bespreek je OW / Ban op bokt

Berichtdoor Kiwiko » 20 feb 2014 08:25

Apple is LEUK!! :D

Ik denk dat Apple (en ik denk wel meer mods op bokt) ook wel begrijpt dat het een soort van sport is en ach eerlijk is braaf, niemand doet er iemand kwaad mee....... Je maakt een account aan en je weet dat je een keer "gepakt" wordt en dan begint het kat en muis spelletje. :)

Zolang je met je SA geen idiote dingen doet kan je het spelletje lang spelen :)

En hoe ze er precies achter komen???? geen flauw idee, met IP's is het tegenwoordig wel erg lastig maar ik heb toendertijd wel meegekregen dat er toch leuke geavanceerde manieren waren om data naast elkaar te leggen waardoor je een redelijk vermoeden zou kunnen hebben :)
When a woman says "WHAT?" it is not because she did not hear you. She is giving you a chance to change what you said.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Lyonesse » 20 feb 2014 09:40

ryan schreef:Natuurlijk verraad je altijd wel iets. Ik bedoel ik ben en blijf dezelfde persoon met dezelfde paarden.
Kawa heeft cushing, voor mij iets waar ik nooit mee te maken heb gehad in het verleden, dus ga je in zo'n topic zitten voor informatie op te doen.
Je noemt geen namen, maar hier een keer op pp lezen ze weten ook dat kawa cushing heeft.
Maar dat vind ik ver gaan,om zo dingen naast elkaar neer te gaan leggen, eigenlijk een beetje zielig zelfs.

Kan ook niet geloven dat mensen daar tijd voor (willen) hebben.

Heel eerlijk gezegd vind ik het ook waanzin hoor, met die SA's... Het overgrote deel van de gebande bokkers heeft geen catastrofale fout gemaakt, maakt zo iemand een ander account aan, en niemand heeft daar last van, laat ze dan gewoon...
Je gebruikt wel 11 spieren om je wenkbrauwen te fronsen, maar slechts 4 om je middelvinger op te steken... :DD
Lyonesse

Berichtdoor Apple » 20 feb 2014 23:51

Wat hier op PP staat is voor een groot gedeelte gewoon openbaar, dus iedereen die wil meelezen kan meelezen (hetzelfde voor een groot gedeelte van Bokt trouwens). Dus of ik er nu ben gewoon als mijzelf of als ik af en toe langs komt als meelezer om te kijken hoe het hier is maakt geen verschil.

Ik zie 'SA's en het ontdekken van SA's' ook inderdaad als gewoon een soort sport.

Zolang je hier niet openbaar je Boktnaam neer zet heb je van mij niets te vrezen. Als je dat zou doen trouwens ook niet, we hebben als richtlijn dat 'informatie ons bekend geworden buiten Bokt niet mag worden meegenomen bij beslissingen binnen Bokt' (anders wordt het wel helemaal van de zotte, dan moeten de moderators van Bokt inderdaad als een soort geheime dienst Facebook/andere forums/twitter/ etc.etc.etc.. af om te zoeken of er toevallig nog een Bokkertje ergens over de schreef gaat :lol: , een boek van John le Carre is er niets bij :DD )

Ryan, Kawa cushing? Jee, dat wist ik niet. Hoe heb je dat ontdekt? Krijgt hij nu medicatie?
Apple

Berichtdoor Snotverdorie » 21 feb 2014 08:22

BTW als ik dit topic intik kom ik telkens weer op pagina 26 terecht, en niet bij laatst gelezen bericht.
Dat ff tussendoor :DD
Snotverdorie

Berichtdoor Lyonesse » 21 feb 2014 08:28

Dat is bij mij nooit weggeweest, heb het ook nog steeds bij het cafe en bokttopic :)

Gisteren SA gemaakt, 7 berichten mee geplaatst en vanmorgen weer geband. Deze keer geen pb verstuurd, favorietenlijst gemaakt ofzo. Ook geen persoonlijke info, alleen mijn mening :dontknow
Je gebruikt wel 11 spieren om je wenkbrauwen te fronsen, maar slechts 4 om je middelvinger op te steken... :DD
Lyonesse

Berichtdoor Apple » 21 feb 2014 13:13

Ik kom bij dit topic ook ergens rond pagina 26 uit ja.

Ryan, misschien dat nu door de zachte winter de lentegrasjes mee vallen met hoeveelheid suikers, hier is iig het gras de hele tijd door blijven groeien de hele winter. Maar goed, duimen dan maar dat Kawa met precend en een karig dieet het nog lang vol mag houden.
Apple

Vorige

Keer terug naar Over Bokt en Bokkers