Bespreek je OW / Ban op bokt

Omdat poetsplaats een serieus paardenforum is, willen wij dit deel graag achter ons laten. Bespreken van bokt is nog mogelijk in de topics welke er nu staan, nieuwe topics aanmaken is niet meer mogelijk.

Alle topics zijn terug te vinden in de kliko, wanneer iemand wat terug zou willen lezen.

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

Bespreek je OW / Ban op bokt

Berichtdoor Inge » 27 feb 2011 14:25

Bespreek je OW / ban op bokt. Even een apart topic omdat het nu erg verzand in het topic "Alles wat je kwijt wilt over bokt" Door zoveel mogelijk dingen te verzamelen, word het het bokt-beheer wellicht duidelijk dat bespreken soms wel een goede zaak is. Ook zullen we mede hierdoor zien dat de PP-ers wellicht extra onder de aandacht liggen van moderators.
Inge
Technische aap!!!

Re: Bespreek je OW / Ban op bokt

Berichtdoor papagroom » 28 feb 2011 00:50

Laat mij de eerste dan maar zijn.......alleen maar ee pb ....maar toch...ik heb hier toch niets mis gezegd???

Beste Papagroom,

Dit bericht ontvang je van mij namens het moderatorteam vanwege onderstaande reacties in het topic [FZ] Kritiek op team nieuwe reden voor een ban? op Forumzaken.
We begrijpen dat het door de hoog oplopende emoties moeilijk kan zijn om de discussie op een constructieve manier te voeren. Echter het bericht wat je geplaatst hebt is te persoonlijk voor het topic; beter op de bal dan op de persoon zoals nu gebeurd is.

Door onderstaande reacties in het topic te plaatsen ontlok je een discussie die niet constructief is en ook reacties van andere gebruikers oproept wat niet ten goede komt voor het verdere verloop van het topic. Wij verzoeken je dan ook om in het vervolg op een constructieve manier deel te nemen aan dit soort discussies waardoor de sfeer voor iedereen fijn blijft.

Met vriendelijke groet,
Fnanne

papagroom schreef:
Caira schreef:
O, maar ik weet DE manier om veel verwarring te voorkomen en de sfeer vele malen beter te maken, maar ja, weet niet of jij dat zo'n leuk idee vindt.....

Wel opvallend dat het leidend voorwerp hier doet of dr neus bloed.

papagroom schreef:
Christi schreef:
@ papagroom, Dat is msn-taal en dat is niet toegestaan op bokt. Foei Chiqa dat zijn toch stomme foutjes op een forum waar je toch al niet geliefd ben

Heeft er al iemand getemd dan........weer wat nieuws ik weet niet een shoe dat moet maar MSS is er hier wel een tem expert aan wezig die me kan vertellenhoe dat moet.

https://www.facebook.com/AquaProtecta
papagroom

Berichtdoor Kiwiko » 28 feb 2011 07:30

Je moet weten waar het over gaat, anders snap je er niks van :)
When a woman says "WHAT?" it is not because she did not hear you. She is giving you a chance to change what you said.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Gekkehenkie » 28 feb 2011 10:07

dát is het hele probleem op dit moment......
De opmerking an sich zijn niet OW waardig in mijn ogen. Het zijn gewoon loze kreten.
Het probleem is dat ze meteen in verband worden gebracht met iets/iemand. De opmerkingen worden allemaal persoonlijk opgevat en als deze hele voorgeschiedenis er niets was geweest, had niemand hier een OW of sturende PB voor gekregen.
Net als die opmerking van Caira waarin ze zegt een OW te hebben gekregen voor iets aardigs, wat ze gepost had. Van die "aardige" opmerking wordt meteen gedacht dat die "wel ergens mee te maken zal hebben en nooit aardig bedoeld kan zijn".
En op het moment dat íedere post persoonlijk wordt opgevat, gaat het fout.
An apple a day keeps the doctor away, but if the doctor is cute, screw the fruit!!
Gekkehenkie

Berichtdoor justme » 28 feb 2011 13:37

Ik heb net bezwaar gemaakt tegen mijn OW en ban. Heb er weinig vertrouwen in maar die OW sloeg echt nergens op. Zeker niet als ik zie waar . We'll see.
justme

Berichtdoor alex66 » 28 feb 2011 19:10

justme schreef:Ik heb net bezwaar gemaakt tegen mijn OW en ban. Heb er weinig vertrouwen in maar die OW sloeg echt nergens op. Zeker niet als ik zie waar anderen nu mee wegkomen. We'll see.

ik moet eerlijk zeggen dat ze jou zo vaak moeten hebben dat het me verbaast dat je nog geen BoT hebt
Be Out Be loud Be Proud
de E van mijn toetsenbord is in de stofzuiger verdwenen ....dus soms typ ik een beetje krom
alex66

Berichtdoor flaneloba » 28 feb 2011 19:15

en ik heb helemaal niks ontvangen terwijl ik ook nog op caira haar zoutveld reageerde die haar dus wel een OW heeft opgeleverd :dontknow

Ben een te brave bokker denk ik :)

justme, was jij op bokt niet pucknew? of haal ik nu de poetsplaatsers door elkaar? in dat geval moeten ze jou wel heel erg vaak hebben inderdaad...
Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren
flaneloba

Berichtdoor Pikeur » 16 jun 2011 19:26

mag ik ook gelijk mijn boosheid lozen? :dontknow
iig, ik ben geband van bokt omdat er een transactie uitgesteld werd( waar de koper van op de hoogte was en het helemaal geen probleem vond, had dat de mods nog gepbt) goed, een ban voor onbepaalde tijd na 3 jaar vlekkeloos lidmaatschap.. Mijn probleem die ik met iemand heb( die na 3 maanden nog niet opgelost is en waar de mods niet eens meer achteraan gaan, want ja das niet boeiend mijn transactie van een maand geleden is veeeel erger!
neeuh, word niet met 2 maten gemeten hoor!
Pikeur

Berichtdoor Kiwiko » 16 jun 2011 19:29

Tja. Het werk soms heel vreemd op bokt. Jij hebt een transactie die al 3 maanden niet opgelost is, maar dat is ok en iemand heeft moeite met een transactie met jou, waarbij je jezelf verdedigd heb wat kenbaar was, en jij krijgt de ban. Tja, zo kan het natuurlijk ook :)
When a woman says "WHAT?" it is not because she did not hear you. She is giving you a chance to change what you said.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Pikeur » 16 jun 2011 19:31

de bokker waar ik iets van gekocht is schijnt een ex mod te zijn?? ach ik kan iig fluiten naar mn centen, zo kan het ook he! :kots:
Pikeur

Berichtdoor meetje22 » 16 jun 2011 19:39

Pikeur schreef:de bokker waar ik iets van gekocht is schijnt een ex mod te zijn?? ach ik kan iig fluiten naar mn centen, zo kan het ook he! :kots:

Oh hemel,dat klikt wel heel erg bekend.........
Mag ik vragen wie het was?
http://diamondhairextensions.vpweb.nl/
meetje22

Berichtdoor Kiwiko » 16 jun 2011 19:41

Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor meetje22 » 16 jun 2011 19:45

sita schreef:Ik wou jou nét roepen, Meetje :shock:

Jep,ik voel em al aankomen............

Nee Kim dat zal der waarschijnlijk niet zijn,jij doelt op Lia toch?
meetje22

Berichtdoor Kiwiko » 16 jun 2011 19:48

Lia, het zadel en de mod ja :D

Vond ik toen ook zo bizar "opgelost"
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Gekkehenkie » 16 jun 2011 19:49

Kan me zo'n verhaal van Yvonne herrinneren....
An apple a day keeps the doctor away, but if the doctor is cute, screw the fruit!!
Gekkehenkie

Berichtdoor Pikeur » 16 jun 2011 20:49

Kiwiko schreef:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=25&t=683186&start=125&hilit=zadel+mod+nieuwe+lia

zo iets?

he wat zolang draaide ik ook niet mee op bokt, helaas! ff lezen waar het over gaat!
ach die 60 eurie ken er ook nog wel bij, ben nog steeds achter een zadel aan van 500 euro. mods willen daar ook geen info over geven terwijl de persoon daar wel bekend is..
weet iig wel waarvoor ik werk :haha:
Pikeur

Berichtdoor Kiwiko » 16 jun 2011 20:49

haar onderschrift heeft ook jaren voor enige oproer bij tijd en wijlen gezorgd :)

"all animals are equal, some are more equal than others" :)
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Pikeur » 16 jun 2011 20:50

wel heel toevallig dat er toen ook al van die gekke spelletjes spelen! wil op pagina 3 een url openen.. issie gewoon verwijderd?
Pikeur

Berichtdoor meetje22 » 16 jun 2011 20:58

Pikeur schreef:
Kiwiko schreef:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=25&t=683186&start=125&hilit=zadel+mod+nieuwe+lia

zo iets?

he wat zolang draaide ik ook niet mee op bokt, helaas! ff lezen waar het over gaat!
ach die 60 eurie ken er ook nog wel bij, ben nog steeds achter een zadel aan van 500 euro. mods willen daar ook geen info over geven terwijl de persoon daar wel bekend is..
weet iig wel waarvoor ik werk :haha:

je hebt pb ;)
meetje22

Berichtdoor Pikeur » 16 jun 2011 21:02

sita schreef:Jij zit nog achter je zadel aan terwijl je geen gebruik meer mag maken van Bokt én het ging om een transactie mét een Bokker??????????????
Mooi KUT, ben je fijn mee in de aap gelogeerd.
Normaal willen mods nog wel eens bijspringen met EA-transacties en daar kun je nu zeker helemaal naar fluiten?
Kun je geen claim bij Bokt neerleggen in dit geval?
Bart heeft inkomsten zat met dank aan Bokt dus daar hoeft het niet aan te liggen!

Zadel is wel via MP aangeschaft hoor! heel gedoe achteraan geweest.. ligt nu bij de deurwaarde en heeft me al 150 eurie + griffierecht gekost.. toen waren een paar speurneuzen op die internet oplichtingssites die het email adres gekoppeld vonden aan een bokt account. Bokker was geband geweest maar is toen teruggekomen, of mocht terug? maar vond een topic waarin er ook al problemen waren.. toen kwam iemand met een telefoonnummer en was het snel opgelost. Had toen een mod gepbt met het verhaal + link naar belazerdophetnt, maar neee ze mocht geen info geven en ik moest t maar uitzoeken. Nu nog 60 eurie van een bokkertje, kan niet eens aangifte doen want ik kan mn gegevens niet meer bekijken? al mn pbs zijn nu niet meer te openen..
is mn eigen schuld zegt ze, ik ben niet te vertrouwen omdat om prive redenen de transactie wat langer duurde, koper heeft wel 3x gezegt tegen mij en de mod dat het geen probleem was. net krijg ik een mail dat er nog iets speeld uit december, meisje had deken zgn niet binnen ondanks TNT code, na veel gedoe via mn moeder het geld teruggestort en rara, deken was binnen 2 dagen terug hier thuis! ff gespeurd in bokt berichten en ze gaf aan die deken in maat m niet te passen(tja.. hoe weet je dat anders?) dat haalde ze erbij en daarom was ik een gevaar voor andere bokkers en mocht ik niet terugkomen.. Dan leg ik het verhaal uit en gaat ze niet in discussie en doet t er allemaal niet toe?
ach, het houd een mens bezig laten we het daar op houden!
Pikeur

Berichtdoor Kiwiko » 16 jun 2011 21:06

Dat is dus precies de houding waar dit forum ooit om begonnen is............... je moet je mond houden, wij hebben gesproken en we gaan niet in discussie. PUNT en oja, we hebben niks met jou te maken, wij hebben altijd gelijk!

Moet je niet bij mij doen, vind ik niet grappig. Maar die arrogante houding is veel gebande bokkers niet vreemd.
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Pikeur » 16 jun 2011 21:09

Kiwiko schreef:Dat is dus precies de houding waar dit forum ooit om begonnen is............... je moet je mond houden, wij hebben gesproken en we gaan niet in discussie. PUNT en oja, we hebben niks met jou te maken, wij hebben altijd gelijk!

Moet je niet bij mij doen, vind ik niet grappig. Maar die arrogante houding is veel gebande bokkers niet vreemd.

ooooh kiwi volgens mij was jij de bokker secht een pain in the ass :cheer: zou het je graag na doen!! mss een domme vraag maar waar was jij toen om geband? weet wel dat bokt er een tijdje van in rep en roer is geweest!!
wacht maar tot de moddies zelf problemen hebben, dan piepen ze wel anders.
weet niet of het mag, maarre dit is de toon van de beste moddies!
Hallo Iris,

Het maakt niet uit of de zaak wel of niet klopt, het gaat er om dat er meerdere transacties niet goed zijn gelopen terwijl dit wel had moeten gebeuren.
Ik ga hier verder ook niet meer over in discussie en emails over versturen.
Je hebt namens de moderators een permanente ban gekregen op bokt en deze blijft dan ook staan.
Pikeur

Berichtdoor Kiwiko » 16 jun 2011 21:16

Ik had vrijwillig een ban aangevraagd omdat ik even niet lekker in mijn vel zat. Had ooit een ander account aangemaakt en die heb ik toen even gebruikt om wat lesklanten te PBen dat ik niet meer via bokt bereikbaar was, en om zo nu en dan een pbtje naar iemand te sturen.

Die werd ontdekt en toen kreeg ik daar een OW voor, toen heeft Siet Slimmerik ontmaskerd, en dat is mij in mijn schoenen geschoven, daarbij zijn wat onterechte OW's gegeven en vandaar de BOT.

Maargoed wat ze dus niet wisten is dat ik alle posten van het MODforum had over het knutselen van mijn OW's ed voordat ik bezwaar begon te maken. Heb de mods, mids EN beheer een maand of 3 a 4 laten draaien en doen voordat ik maar eens openbaar maakte wat ik wist.

Toen heeft de poep de ventilator geraakt. :)
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor Kiwiko » 16 jun 2011 21:17

Ik zie nog die post van Eline voor me :)

Iets in de trant van het valt me reuze mee de rel op bokt na de ban van Kim......... wist zij veel :D :D
Kiwiko
levensgenieter #1

Berichtdoor liberty » 16 jun 2011 21:21

even binnenvallen hoor maar ik heb de hele zaak omtrent slimmerik even gemist geloof ik , ben toch wel nieuwsgierig zie de naam zo vaak voorbij komen.
liberty

Volgende

Keer terug naar Over Bokt en Bokkers