Gezocht stalling omgv Spijkenisse (Ijslander)

Voor alle discussies en vragen over voeding, stalling en weidegang

Moderators: Rider, Kiwiko, Inge, Shetan, Helpdeskundige

Gezocht stalling omgv Spijkenisse (Ijslander)

Berichtdoor Floortje » 14 jun 2013 16:04

Hallo allemaal,

Ik ben op dit moment bezig met een zoektocht naar een leuke Ijslander.
Als ik er 1 gevonden heb, moet ik natuurlijk ook een leuk plekje hebben om hem / haar te kunnen stallen :D

De stal moet minimaal een goede buitenbak met verlichting hebben die ook s'winters nog goed te rijden is, weiland en als ze s'winters niet naar buiten kunnen op de wei dan toch minimaal een halve dag in een paddock. Of stal met uitloop.
Verder graag leuke uitrijmogelijkheden in de buurt

Als je wat leuks weet in omgeving Spijkeniss / Rhoon / Portugaal / Zwartewaal / Vierpolders / Geervliet / Hellevoetsluis
Laat dan een berichtje achter, of pb dankjewel :)
Floortje

Re: Gezocht stalling omgv Spijkenisse (Ijslander)

Berichtdoor Sybelle » 14 jun 2013 17:23

Doen ze bij De Blanke Waal niet aan pension stalling? Anders weet Iris misschien iets leuks? Die kent veel mensen.
Als je graag bij andere IJslanders wilt staan zou je ook een berichtje op het IJslanderforum kunnen plaatsen. Misschien dat iemand daar iets weet.
Sybelle

Berichtdoor Floortje » 14 jun 2013 19:33

Ik wil ook een bericht schrijven op het Ijslanderforum, maar op de een of andere manier kan ik daar niet inloggen.
En een berichtje schrijven aan de beheerder lukt ook niet, want ik krijg daarvan de mail steeds terug.

De Blanke waal is zeker een optie, maar ik wil graag kunnen kiezen uit meerdere opties :)
Floortje

Berichtdoor Sybelle » 14 jun 2013 21:16

Als je mij je forumnaam daar even pb't stuur ik een van de mods wel een berichtje voor je. Dan kan ze er naar kijken.
Sybelle

Keer terug naar Voeding, stalling en weidegang